Календарне планування

Дата
ІІ   с е м е с т р   Мовна змістовна лінія
Мовленнєва змістовна лінія
КЗЛ
Повторення
30

Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими, допустовими.                                                   


Просте речення
31

Складнопідрядні речення з кількома підрядними.


Відокремлені члени речення
32

Узагальнення        вивченого з теми складнопідрядні речення


Однорідні члени речення


Безсполучникове   складне    речення (6 год.)




33

Смислові відношення між простими реченнями в безсполучниковому складному. Інтонація. Розділові знаки. Кома

Найвизначніші по-статі світової культ
Пряма мова
34

Двокрапка, тире у безсполучниковому складному реченні

Історичне минуле України
Вставні слова
35


РМ № 10 Переклад тексту  українською мовою


36

Крапка з комою між простими реченнями в безсполучниковому складному  реченні.


Розвиток української мови.
Вставні слова, звертання
37

Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи.

Природа різних регіонів України
Двокрапка в простому реченні
38


РМ № 11 Усне оповідання на самостійно обрану тему.


39


РМ № 12 Дискусія на морально-етичну тему(усно)
Господарство.
Основні орфо-грами
40

Контрольна робота № 4
Тестування


Український народ; походження.
Пунктограми в складносурядно-му реченні
41

Аналіз контрольної роботи.
РМ № 13 Доповідь (реферат) на основі 2-3 джерел на морально-етичні  та суспільні теми.




Складне речення з різними видами зв’язку (6 год.)



42

Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком.

Український народ; формування.
Пунктограми в склпід. реченні
43

Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.

Український народ; етнограф. групи.
Основні орфо-грами
44

Тренувальні вправи. Складання схем речень з різними видами зв’язку

Українська громада
Відокремлені члени речення
45


РМ № 14 Усний переказ тексту публіцистичного стилю.
Українська родина
Основні орфо-грами
46

Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Тренувальні вправи.

Українська сім’я.
Основні орфо-грами
47


РМ № 15 Усний переклад озвученого тексту
Український національний характер.
Уточнюючі члени речення
48

Складні речення з різними видами зв’язку. Складання схем.

Інші національні спільноти України.
Правопис префіксів
49



Господарство.
Правопис складних слів
50


РМ № 16 Вибірковий переказ тексту наукового стилю.
Матеріальна культура українців
Основні орфо-грами
51

Контрольна робота № 5
Тестування

Український народ; етнограф. групи.
Основні орфо-грами


Лінгвістика   тексту  ( 5 год.)



52

Текст, його визначальні ознаки. Види зв’язку між складовими частинами тексту

Духовна культура народу.
Не з різними частинами мови
53

Лексичні та граматичні засоби міжфразового зв’язку



54

Актуальне членування речень. Дане і нове у складі речення.



55

Підтеми. Тематично завершені уривки. Поняття про складне синтаксичне ціле (ССЦ), його будову.



56


РМ № 17 Тези статей на морально-етичні та суспільні теми.




Узагальнення   і   систематизація   вивченого
в   5 – 9   класах    (10 год.)



57

Звуки і букви. Орфоепія. Типи орфограм.

Матеріальна культура інших етнічних спільнот.
Подвоєння та збіг приголосних






58


РМ № 18 Ділові папери. Автобіографія. Анкета.
Духовна культура українського народу
Ненаголошені голосні
59

Уживання м’якого знака і апострофа. Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням.


Українське мисте-цтво – архітектура
Тире у складному реченні
60


РМ № 19 Контрольний твір.

Українське мисте-цтво – малярство
Основні орфо-грами
61

Способи словотвору. Орфограми в префіксах і суфіксах. Частини мови. Правопис відмінкових закінчень іменників, прикметників.

Українське мисте-цтво – графіка
Основні орфо-грами
62

Правопис числівників, займенників, дієслів.

Українське мисте-цтво – музика, театр
Правопис слів іншом.походж.
63

Н, нн у різних частинах мови. Не з різними частинами мови. Правопис службових слів.

Чарівний світ К.Білокур
Правопис прикметників
64

Словосполучення. Речення. Види речень. Члени речення .Розділові знаки в простому й складному реченнях.

Український національний характер.
Уточнюючі члени речення
65


РМ № 20 Контрольний переказ.
Найвизначніші постаті вітчизняної історії
Правопис числівників
66

Звертання, вставні слова. Способи передачі чужої мови


Основні орфо-грами
67

Контрольний диктант

Найвизначніші пос-таті світової культури
Правопис сполучників
68

Контрольна робота № 6
Тестування
Аудіювання.

Народні звичаї, традиції, обряди
Основні орфо-грами
69


Узагальнення і систематизація вивченого

Козаччина і націона-льно-визвольний рух
Правопис апострофа
70

Підсумковий урок.

Розвиток української мови.
Правопис іменників

6-Г     українська література
Вивчити напам’ять:
2 народні пісні (на вибір)
Гімн «Ще не вмерла України..»
1 пісню літературного походження  (на вибір)
Т.Шевченко «Думка»
Леся Українка «Як дитиною,бувало…»
Л.Глібов,байка «Щука»
П.Глазовий  1 гумореска ( на вибір)
Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури у 6 класі
Семестри
І
ІІ
Контрольні роботи у формі:
·  контрольного класного твору;
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
3
1
2

3
1
2

Уроки розвитку мовлення* (РМ)
2(1у+1п)
2(1у+1п)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Уроки  виразного читання ( ВЧ)
2
2
Уроки   літератури рідного краю   (ЛРК)
2
2
Перевірка зошитів
4
5



ІІ півріччя

Дата

30
І.Жиленко «Жар-Птиця», «Підкова». Світ дитинства – джерело мрій і фантазії.
11.01

31
І.Жиленко «Гном у буфеті». Роздуми про добро, красу.

12.01

32
РМ
 Розвиток мовлення.  Твір «Які цінності потрібно берегти у сучасному світі?»


33
І.Калинець. «Писанки»,«Стежечка» , «Криничка». Світ краси  і духовності українського народу

13.01

34

ЛРК    Г. Вовченко  Вірші для дітей.

18.01

34
 І.Калинець«Блискавка», «Веселка», «Дим». Природа і природні явища в поетичному доробку автора.

20.01

35
Емма Андієвська, українська письменниця і художниця     Її казки-притчі.   «Казка про яян». Робота над змістом твору, його прихований повчальний зміст.
ТЛ. Притча.


36
Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.

25.01

37
Е.Андієвська «Говорюща риба». Проблема людських стосунків у казці-притчі
27.01

38

01.02

39
Е.Андієвська «Говорюща риба». Принцип толерантного ставлення до інших.

03.02

40
КР
 Контрольна робота за розділом  «Я  і світ» Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.
ТЛ: притча.

08.02

41
ЛРК
 Література рідного краю.  Г. Вовченко  Вірші для дітей.

10.02


Пригоди і романтика


42
Всеволод Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник.


43
Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Робота над змістом пригодницької повісті.


44
Мрія і дійсність, смішне і комічне у повісті Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки».


45
Характеристика  головних героїв  повісті.



46
РМ
 Розвиток мовлення. Усний твір «Дитинство – щоденне відкриття світу» на основі твору  В.Нестайка «Тореадори з Васюківки».


47
Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»(фрагменти).


48
ВЧ
 Виразне читання епічного твору. Робота над змістом повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера».


49
Незвичайність подій у повісті. Значення романтичності, життєлюбства в житті людини.


50
Допитливість, винахідливість, кмітливість головних героїв повісті. Характеристика образів  Сергія та Митька.


51
ПЧ
 Позакласне читання . Ярослав Стельмах «Найкращий намет».



52
Леся Воронина  – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей



53
Робота над змістом повісті «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9»,   її багатоепізодичність.
ТЛ. Сюжет


54
Як виховувати в собі риси сміливості, хоробрості, кмітливості.    Образ Климка – головного героя твору.


55
Стосунки між різними поколіннями в родині за твором Л.Ворониної.


56
КР
Контрольна робота. Письмова характеристика Климка – головного героя повісті.


57
ЛРК
 Література рідного краю. А. Дімаров




Гумористичні твори


58
Леонід Глібов. Жанрова різноманітність гумористичних творів.
ТЛ. Гумор, сатира.


59
Л.Глібов –визначний український байкар. Байка «Щука».
ТЛ.Байка, алегорія, мораль.


60
Л.Глібов. Байка «Муха і Бджола». Робота над змістом твору.
Байка і реальне життя.


61
Л.Глібов. Байка «Жаба і Віл». Алегоричність образів.



62
Степан Руданський. Співомовки письменника –  унікальне явище у світовому письменстві.
ТЛ. Співомовки, гуморески.


63
Степан Руданський «Добре торгувалось», «Гуменний». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру.


64
Степан Руданський «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Авторська симпатія до простої людини, до її розуму , кмітливості.
ТЛ.Інверсія.


65
ВЧ
 Виразне читання  байки.



66
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».



67
Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала».



68
РМ
 Розвиток мовлення . Складання байок та гуморесок.



69
КР
 Контрольна робота за розділом «Гумористичні твори».



70
ПЧ
 Позакласне читання. І Багмут «Пригоди чорного кота Лапченка,  описані ним самим».






Комментариев нет:

Отправить комментарий