№
|
Дата
|
ІІ с е м е с т р Мовна змістовна лінія
|
Мовленнєва змістовна лінія
|
КЗЛ
|
Повторення
|
30
|
Складнопідрядні речення з
підрядними наслідковими, допустовими.
|
Просте речення
|
|||
31
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними.
|
Відокремлені члени речення
|
|||
32
|
Узагальнення вивченого
з теми складнопідрядні речення
|
Однорідні члени речення
|
|||
Безсполучникове складне
речення (6
год.)
|
|||||
33
|
Смислові відношення між простими реченнями в безсполучниковому
складному. Інтонація. Розділові знаки. Кома
|
Найвизначніші по-статі світової культ
|
Пряма мова
|
||
34
|
Двокрапка, тире у безсполучниковому складному реченні
|
Історичне минуле України
|
Вставні слова
|
||
35
|
РМ № 10 Переклад тексту українською мовою
|
||||
36
|
Крапка з комою між простими реченнями в
безсполучниковому складному реченні.
|
Розвиток української мови.
|
Вставні слова, звертання
|
||
37
|
Розділові знаки в безсполучниковому складному
реченні. Тренувальні вправи.
|
Природа різних регіонів України
|
Двокрапка в простому реченні
|
||
38
|
РМ № 11 Усне оповідання на самостійно обрану тему.
|
||||
39
|
РМ № 12 Дискусія на морально-етичну тему(усно)
|
Господарство.
|
Основні орфо-грами
|
||
40
|
Контрольна робота № 4
Тестування
|
Український народ; походження.
|
Пунктограми в складносурядно-му реченні
|
||
41
|
Аналіз контрольної роботи.
|
РМ № 13 Доповідь (реферат) на основі 2-3 джерел на морально-етичні та суспільні теми.
|
|||
Складне речення з різними видами зв’язку (6 год.)
|
|||||
42
|
Складні речення із сурядним і підрядним
зв’язком.
|
Український народ; формування.
|
Пунктограми в склпід. реченні
|
||
43
|
Складні речення із сполучниковим і
безсполучниковим зв’язком.
|
Український народ; етнограф. групи.
|
Основні орфо-грами
|
||
44
|
Тренувальні вправи. Складання схем речень з
різними видами зв’язку
|
Українська громада
|
Відокремлені члени речення
|
||
45
|
РМ № 14 Усний переказ тексту публіцистичного стилю.
|
Українська родина
|
Основні орфо-грами
|
||
46
|
Складні речення із сполучниковим і
безсполучниковим зв’язком. Тренувальні вправи.
|
Українська сім’я.
|
Основні орфо-грами
|
||
47
|
РМ № 15 Усний
переклад озвученого тексту
|
Український національний характер.
|
Уточнюючі члени речення
|
||
48
|
Складні речення з різними видами зв’язку.
Складання схем.
|
Інші національні спільноти України.
|
Правопис префіксів
|
||
49
|
Господарство.
|
Правопис складних слів
|
|||
50
|
РМ № 16
Вибірковий переказ тексту наукового стилю.
|
Матеріальна культура українців
|
Основні орфо-грами
|
||
51
|
Контрольна робота № 5
Тестування
|
Український народ; етнограф. групи.
|
Основні орфо-грами
|
||
Лінгвістика тексту ( 5
год.)
|
|||||
52
|
Текст, його визначальні ознаки. Види зв’язку
між складовими частинами тексту
|
Духовна культура народу.
|
Не з різними частинами мови
|
||
53
|
Лексичні та граматичні засоби міжфразового
зв’язку
|
||||
54
|
Актуальне членування речень. Дане і нове у
складі речення.
|
||||
55
|
Підтеми. Тематично завершені уривки. Поняття
про складне синтаксичне ціле (ССЦ), його будову.
|
||||
56
|
РМ № 17 Тези
статей на морально-етичні та суспільні теми.
|
||||
Узагальнення і
систематизація вивченого
в 5 – 9 класах (10 год.)
|
|||||
57
|
Звуки і букви. Орфоепія. Типи орфограм.
|
Матеріальна культура інших етнічних спільнот.
|
Подвоєння та збіг приголосних
|
||
58
|
РМ № 18 Ділові папери. Автобіографія. Анкета.
|
Духовна культура українського народу
|
Ненаголошені голосні
|
||
59
|
Уживання м’якого знака і апострофа. Слово і
його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням.
|
Українське мисте-цтво – архітектура
|
Тире у складному реченні
|
||
60
|
РМ № 19 Контрольний
твір.
|
Українське мисте-цтво – малярство
|
Основні орфо-грами
|
||
61
|
Способи словотвору. Орфограми в префіксах і
суфіксах. Частини мови. Правопис відмінкових закінчень іменників,
прикметників.
|
Українське мисте-цтво – графіка
|
Основні орфо-грами
|
||
62
|
Правопис числівників, займенників, дієслів.
|
Українське мисте-цтво – музика, театр
|
Правопис слів іншом.походж.
|
||
63
|
Н, нн у різних частинах мови. Не з різними
частинами мови. Правопис службових слів.
|
Чарівний світ К.Білокур
|
Правопис прикметників
|
||
64
|
Словосполучення. Речення. Види речень. Члени
речення .Розділові знаки в простому й складному
реченнях.
|
Український національний характер.
|
Уточнюючі члени речення
|
||
65
|
РМ № 20 Контрольний
переказ.
|
Найвизначніші постаті вітчизняної історії
|
Правопис числівників
|
||
66
|
Звертання, вставні слова. Способи передачі
чужої мови
|
Основні орфо-грами
|
|||
67
|
Контрольний диктант
|
Найвизначніші пос-таті світової культури
|
Правопис сполучників
|
||
68
|
Контрольна робота № 6
Тестування
Аудіювання.
|
Народні звичаї, традиції, обряди
|
Основні орфо-грами
|
||
69
|
Узагальнення і систематизація вивченого
|
Козаччина і націона-льно-визвольний рух
|
Правопис апострофа
|
||
70
|
Підсумковий урок.
|
Розвиток української мови.
|
Правопис іменників
|
6-Г українська література
Вивчити напам’ять:
2 народні пісні (на вибір)
Гімн «Ще не вмерла України..»
1 пісню літературного походження (на вибір)
Т.Шевченко «Думка»
Леся Українка «Як дитиною,бувало…»
Л.Глібов,байка «Щука»
П.Глазовий
1 гумореска ( на вибір)
Обов’язкова кількість
видів контролю з української літератури у 6 класі
Семестри
|
І
|
ІІ
|
Контрольні роботи у формі:
· контрольного класного твору;
виконання
інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки розвитку мовлення* (РМ)
|
2(1у+1п)
|
2(1у+1п)
|
Уроки позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
Уроки виразного читання ( ВЧ)
|
2
|
2
|
Уроки літератури рідного краю (ЛРК)
|
2
|
2
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
|
ІІ півріччя
|
Дата
|
|
30
|
І.Жиленко
«Жар-Птиця», «Підкова». Світ дитинства – джерело мрій і фантазії.
|
11.01
|
|
31
|
І.Жиленко
«Гном у буфеті». Роздуми про добро, красу.
|
12.01
|
|
32
РМ
|
Розвиток мовлення. Твір «Які цінності потрібно берегти у
сучасному світі?»
|
|
|
33
|
І.Калинець.
«Писанки»,«Стежечка» , «Криничка». Світ краси
і духовності українського народу
|
13.01
|
|
34
|
ЛРК Г.
Вовченко Вірші для дітей.
|
18.01
|
|
34
|
І.Калинець«Блискавка», «Веселка», «Дим». Природа і природні явища в поетичному доробку
автора.
|
20.01
|
|
35
|
Емма
Андієвська, українська письменниця і художниця Її казки-притчі. «Казка про яян». Робота над змістом твору,
його прихований повчальний зміст.
ТЛ. Притча.
|
|
|
36
|
Принципи
толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі
світом.
|
25.01
|
|
37
|
Е.Андієвська
«Говорюща риба». Проблема людських стосунків у казці-притчі
|
27.01
|
|
38
|
|
01.02
|
|
39
|
Е.Андієвська
«Говорюща риба». Принцип толерантного ставлення до інших.
|
03.02
|
|
40
КР
|
Контрольна робота за розділом «Я і
світ» Принципи толерантного ставлення до інших, вірності
мріям, прагнення гармонії зі світом.
ТЛ:
притча.
|
08.02
|
|
41
ЛРК
|
Література рідного краю. Г. Вовченко
Вірші для дітей.
|
10.02
|
|
|
Пригоди і романтика
|
|
|
42
|
Всеволод
Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник.
|
|
|
43
|
Всеволод
Нестайко «Тореадори з Васюківки». Робота над змістом пригодницької повісті.
|
|
|
44
|
Мрія і
дійсність, смішне і комічне у повісті Всеволода Нестайка «Тореадори з
Васюківки».
|
|
|
45
|
Характеристика головних героїв повісті.
|
|
|
46
РМ
|
Розвиток мовлення. Усний твір «Дитинство –
щоденне відкриття світу» на основі твору
В.Нестайка «Тореадори з Васюківки».
|
|
|
47
|
Ярослав
Стельмах. Повість «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового
озера»(фрагменти).
|
|
|
48
ВЧ
|
Виразне читання епічного твору. Робота над
змістом повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера».
|
|
|
49
|
Незвичайність
подій у повісті. Значення романтичності, життєлюбства в житті людини.
|
|
|
50
|
Допитливість,
винахідливість, кмітливість головних героїв повісті. Характеристика
образів Сергія та Митька.
|
|
|
51
ПЧ
|
Позакласне читання . Ярослав Стельмах
«Найкращий намет».
|
|
|
52
|
Леся
Воронина – сучасна письменниця,
авторка багатьох книг для дітей
|
|
|
53
|
Робота
над змістом повісті «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку
№9», її багатоепізодичність.
ТЛ. Сюжет
|
|
|
54
|
Як
виховувати в собі риси сміливості, хоробрості, кмітливості. Образ Климка – головного героя твору.
|
|
|
55
|
Стосунки
між різними поколіннями в родині за твором Л.Ворониної.
|
|
|
56
КР
|
Контрольна
робота. Письмова характеристика Климка – головного героя повісті.
|
|
|
57
ЛРК
|
Література рідного краю. А. Дімаров
|
|
|
|
Гумористичні твори
|
|
|
58
|
Леонід
Глібов. Жанрова різноманітність гумористичних творів.
ТЛ. Гумор, сатира.
|
|
|
59
|
Л.Глібов
–визначний український байкар. Байка «Щука».
ТЛ.Байка, алегорія, мораль.
|
|
|
60
|
Л.Глібов.
Байка «Муха і Бджола». Робота над змістом твору.
Байка і
реальне життя.
|
|
|
61
|
Л.Глібов.
Байка «Жаба і Віл». Алегоричність образів.
|
|
|
62
|
Степан
Руданський. Співомовки письменника –
унікальне явище у світовому письменстві.
ТЛ. Співомовки, гуморески.
|
|
|
63
|
Степан
Руданський «Добре торгувалось», «Гуменний». Висміювання моральних вад,
негативних рис характеру.
|
|
|
64
|
Степан
Руданський «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Авторська
симпатія до простої людини, до її розуму , кмітливості.
ТЛ.Інверсія.
|
|
|
65
ВЧ
|
Виразне читання байки.
|
|
|
66
|
Павло
Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».
|
|
|
67
|
Павло
Глазовий. «Заморські гості», «Похвала».
|
|
|
68
РМ
|
Розвиток мовлення . Складання байок та
гуморесок.
|
|
|
69
КР
|
Контрольна робота за розділом «Гумористичні
твори».
|
|
|
70
ПЧ
|
Позакласне читання. І Багмут «Пригоди
чорного кота Лапченка, описані ним
самим».
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий